Maar de helpdesk van de IB groep deugt wél…

Na al het gedoe omtrent de website en mailing van de IB-goep heb ik ze nogmaals laten weten dat ik het niet eens ben met het de layout en het downtime/onderhoudsbeleid. Tevens heb ik laten weten dat ik geen zin had in nog een akkoordverklaring. Toch wel een klein beetje tegen mijn verwachting in kreeg ik ondanks mijn gezeur een vriendelijk antwoord. Het blijkt zelfs mogelijk te zijn om de berichten van de IB-groep voortaan weer per briefpost te laten bezorgen. Hulde en bedankt hiervoor. Het enige puntje van kritiek is dat deze mogelijkheid niet kenbaar wordt gemaakt in de e-mails van de IB-groep, en dat men zelfs niet meld dat in het vervolg *alle* post via de website zal worden afgeleverd. Maar verder netjes afgehandeld hoor!

Nu nog eens zien of ze de berichten inderdaad per post af gaan leveren – ik heb, een week later, in ieder geval nog niets ontvangen.

This entry was posted in Categorieloos and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *